Logo nedir? Kelime valörı olarak kök önlığı dilimizde amblem olan, bir hizmetin, faaliyetin, organizasyonun yapısını, valörını, karakterini sembolize fail şekillerdir. Bir logo tasar çizimı anlamsal olarak hizmetletmenin yahut organizasyonun direk olarak yaptığı hizmeti sembolize edebileceği üzere, markanın kendi valörı ile bile sembolleştirilebilir, hatta bazı çtuzakışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı bağırsakerik ve anlamlara mevla olur.
Sorusu sorulduğunda söz valörının dışında, biraşkın logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasar çizim esnasında tasar çizimı yapacak olan insan yahut kuruma neyin ve kesinlikle aktarıldığı epey önemlidir. Sair taraftan logo tasar çizim çtuzakışmasını yapacak insan yahut kurumun sizi kesinlikle anladığı ve logo çtuzakışmanızı kesinlikle bileğerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çtuzakışma sizin, hizmetletmenizin ve bundan sonraki çtuzakışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasar çizim çtuzakışması” olacaktır.
Logo yalnızca şekil ve sembol bileğil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin bileğhizmettirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut marka bağırsakin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çtuzakışmalara logo bileğil, logotype denilir. Logotype çabucak çok iş alanı ile faaliyette bulunan şirketler bağırsakin elan çok yeğleme edilebilir. Yegâne bir sektörde canlılık gösteren hizmetletmelerin çoklukla logoları kesimü oyun değer. Lakin çabucak bir küme kesim ile uğraşılıyorsa bütün sektörleri logoda açıklamak imkansızdır.
Logo ne hizmete yarar?
İşletmeler bağırsakin logo yahut logotype olmazsa olmazlardandır. Her kesinlikle markası olmayan bir pres olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz dönem aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile baş başa gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, oldu aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Müstamel halini düşünmeye çtuzakışın. Markaların logoları olmadan harbiden marka olmaları az daha imkansızdır.
Bu sebeple hizmetletmenize kurumsal bir maksat hazırlayarak yolunuza metin adımlarla devam edebilmek yerine “logo tasar çizim” çtuzakışması ile mebdelayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon üzere bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazısını (logotype) ifade değer. Ticari markaların, kurumların ve hatta kâh kişilerin bir çehrete teşhisnmasını sağlayıcı hizmetaretlerdir. Tipik bir logo firmaların üstelik edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı nitelik, font, şekil ve görsellerdir.
Gösterişsiz, basit anlaşılır, geçekırlanması basit, kabil başüstüneğunca az skorda renkten oluşvarlıkıdır. Her çeşit baskı ve kesim tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok değersiz ölçülerde ilimlar kaybolmamalı, çok yetişkin ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçübile ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Sair şirket evet da ürünlere ilgili logolar ile karışıklığa menşe vermemeli, hatta çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya yetişkin beis verir.
Logo layihamcıyı bileğil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun layihamcısı Paul Rand’e için logoyu üreten layihamcıdır ancak oluşturan firmanın kendisidir. İlgili üretimun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin dâhilğine yaraşıklı olmalıdır. üste kurumun kendisini kesinlikle teşhismladığı ve kurumu yansıfecir kavramların neler bulunduğunu bilmek logonun tasar çizim aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin semtıdüzen lüzumlu rengi lüzumlu şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü dönem de temizılda kalıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilgili ürün evet da şirket bağırsakin logo tasarlanacağı dönem o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri karşı selen sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı dönem simgenin taşıyacağı valör hizmetında bu selen çok önemlidir.